Klachten

Klachtenafhandeling

Als kwekerij zijn wij trots op onze planten en wij streven naar 100% klanttevredenheid. Mocht u een klacht hebben over de ontvangen producten of over de afhandeling van de overeenkomst dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Graag horen wij uw klacht zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw bestelling. 

Wij vinden het belangrijk om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. 

Graag ontvangen wij uw klacht schriftelijk. U kunt deze mailen naar info@taxusbestellen.nl. Probeer de klacht zo uitgebreid mogelijk te omschrijven. U mag ook foto's meesturen als dit ter verduidelijking van uw klacht is. 

Europees ODR Platform 

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@taxusbestellen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr 

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan kunt u uw klacht deponeren via het  platform van de Europese Unie. 

 

Meer informatie:

https://www.webwinkelkeur.nl/een-europees-odradr-platform/